SnowRunner – Informacje podsumowujące
SnowRunner – Informacje podsumowujące
Zebrano i ustrukturyzowano dla Ciebie wszystkie obecnie znane informacje otrzymane z oficjalnych źródeł (oficjalne forum, serwer Discord i FHI Twitter). Mam nadzieję, że wygodniej jest uzyskać najbardziej kompletne informacje w jednym miejscu.
Mapy i regiony
- Wraz z wydaniem gry zostaną zaprezentowane trzy regiony: Alaska , Michigan i Taymir , każdy będzie składał się z kilku map (niektóre z nich będą czterokrotnie większe niż mapy z MudRunner).
- Mapy zostaną połączone tunelami, przez które można nawigować bez konieczności rozpoczynania nowej gry, ale z reguły, aby otworzyć taki tunel, musisz wykonać określone zadanie.
- Każdy region różni się muzyką, tłem i innymi funkcjami.
Ciężarówki i tuning
- W momencie premiery ogłoszono 40 ciężarówek inspirowanych klasycznymi modelami radzieckimi, rosyjskimi i amerykańskimi.
- Każdy samochód ma dobrze rozwiniętą kabinę i działający prędkościomierz, obrotomierz itp.
- Od tuningu, przynajmniej malowania , zderzaków , felg , wydechów , błotników , świateł przeciwmgielnych i świateł ostrzegawczych , zmieniając typ opon *, instalując fajki , łańcuchy na kołach , rodzaj napędu ciężarówki i blokadę mechanizmu różnicowego – to będzie miało bezpośredni wpływ na off-road cechy ciężarówki.
- System uszkodzeń został zmieniony i ulepszony w celu symulacji bardziej realistycznych uszkodzeń (koła, silnik …).
Obciążenia i zadania
- Nowe rodzaje ładunków, których waga wpływa teraz na fizykę i rozgrywkę jako całość (lista jest niekompletna):
- płyty betonowe
- żelazne belki
- drewniane pudełka
- drewniane tablice
- rury betonowe *.
- Wraz ze zwykłymi dodatkami zostanie dodany zupełnie nowy: „wibrator sejsmiczny”, który wydaje się dodawać zupełnie nowy rodzaj działalności – poszukiwanie ropy.
- Za wykonywane zadania otrzymasz nagrodę pieniężną, a także poprawisz „ocenę kierowcy” (wciąż nie wiadomo, na co to dokładnie wpływa).
- Nowe ładunki niosą ze sobą nowe zadania, z których jednym będzie budowa i remont mostów .
- W SnowRunner nie będzie żadnych NPC
Grafika i fizyka
- Sabre Interactive przeniosło symulację terenu z MudRunner do własnego silnika roju – dlatego element graficzny został znacznie ulepszony, a fizyka deformacji terenu, z której słynie ta gra, jest starannie zachowana.
- Fizyka gry została znacznie zmieniona, a teraz w obliczeniach uwzględniono znacznie więcej parametrów.
- Mapy zimowe przyniosą kilka nowych powierzchni: śnieg, oblodzone drogi i lód – z których każda ma własną fizykę interakcji z transportem.
- Zwiększony zasięg rysowania.
- Wymagania systemowe będą nieco wyższe, ale niewiele. Jeśli na komputerze można uruchomić MudRunner, możesz także grać w SnowRunner.
Mody
- Obsługa modów będzie dostępna od momentu wydania gry. Mody będą dostępne bezpośrednio w kliencie gry. Osiąga się to dzięki współpracy z portalem mod.io.
- Celem zespołu jest dodanie obsługi modów do konsol po wydaniu.
Multiplayer
- Tryb wieloosobowy będzie obsługiwał maksymalnie czterech graczy.
- „Ghost Trucks” już nie będą . Ciężarówki twoich przyjaciół będą aktywnie wpływać na otaczający cię świat.
- Nie ma jeszcze planów na wiele platform dla wielu graczy.
Data premiery gry i cena
- Premiera gry planowana jest na 28 kwietnia 2020 r
- Planowane jest jednoczesne wydanie na PC, PS4 i XBox One. Na PC gra zostanie wydana w Epic Games Store.
- Ceny i wersje można znaleźć na stronie EGS firmy Snowrunner lub na oficjalnej stronie
SnowRunner – zwiastun ujawnienia daty premiery
SnowRunner – zwiastun przeglądu gry