Aftershock 2 – Niedokończony mod v1.2
Aftershock 2 – Niedokończony mod v1.2
Tworzenie map dla Was przez ostatnie (prawie) 2 lata było przyjemnością. Zdecydowanie świetnie się bawiłem. Naprawdę chcę podziękować wszystkim wspaniałym ludziom, którzy wyciągnęli rękę z darowiznami, tym, którzy poświęcili czas, aby skomentować lub uderzyć kciuk w górę, a nawet tym, którzy z ich cudowną „konstruktywną” krytyką. W tym przypadku możemy pójść z hasłem „Liczy się pasja”. Niestety, gubię się, gdy szukam motywacji do ukończenia większej liczby map. Radzenie sobie z problemami, takimi jak regularne modyfikacje, które łamią błędy, że po dwóch kolejnych aktualizacjach sezonu gracze konsolowi będą mieli bardzo minimalną dostępną przestrzeń na modyfikacje, zasadniczo odebrało mi mojo. Nie mówię, że już nigdy nie wrócę… tylko na razie idę dalej. Jest tam kilku niesamowitych kreatorów map, którzy podniosą mój luz, więc upewnij się, że udzielisz im wsparcia, na jakie zasługują.
Również… proszę zastanów się, co mówisz, gdy motywem jest krytyka. Wielu nie zastanawia się nad tym, że stworzenie nawet małych modów zajmuje wiele, wiele godzin. Jest tylko jeden sposób, aby zostać dobrym modderem… pracując nad tym. Pomóż tym nowym budowniczym, nie zniechęcaj ich. Na wszelki wypadek trzymaj jednak ludzi, którzy kradną rzeczy. Wszyscy nienawidzimy tych śmieci.
Ta mapa nie jest nawet bliska ukończenia, ale równie dobrze może nie umrzeć na moim dysku twardym. Jest trochę zabawy, obiecuję.
Ponownie, naprawdę doceniam wsparcie, którego tak wielu z was udzieliło. Zrobię co w mojej mocy, aby moje obecne mody działały w przyszłości. Po prostu zajmuje to dużo czasu przy tak wielu modyfikacjach map. (Przepraszam za skromną przechwałkę)