Ford Bronco 2021 BadLands 4 drzwi v1.0 Mod1.0
Ford Bronco 2021 BadLands 4 drzwi v1.0 Mod1.0
Ford Bronco obiecuje rozpocząć potężną bitwę między SUV-ami zorientowanymi na teren. Skierowany wprost do rywali, takich jak Jeep Wrangler i Toyota Tacoma, Bronco równoważy stylistykę inspirowaną stylem retro z całkowicie unowocześnionym układem napędowym, funkcjami bezpieczeństwa i technologią wnętrza.
Z siedmiu dostępnych modeli Badlands jest jednym z najbardziej skoncentrowanych na osiąganiu najwyższych możliwości terenowych. Działa z własnymi unikalnymi ustawieniami zawieszenia i może być napędzany jednym z dwóch turbodoładowanych 4-cylindrowych silników o momencie obrotowym. Podstawowy silnik jest nawet standardowo wyposażony w 7-biegową manualną skrzynię biegów, co jest coraz rzadsze wśród pickupów i SUV-ów.
Jak Badlands wypada na tle konkurencji? A jako jedno z droższych wykończeń Bronco, czy jest to warte dodatkowych kosztów w porównaniu z tańszym rodzeństwem? Rzućmy okiem na wszystko, co trzeba wiedzieć o Fordzie Bronco Badlands z 2021 roku.
Silnik
Jak wspomnieliśmy wcześniej, wersja Badlands jest dostępna z dwoma czterocylindrowymi silnikami z turbodoładowaniem. Podstawowym układem napędowym jest turbodoładowany, 4-cylindrowy silnik EcoBoost o pojemności 2,3 litra, współpracujący z 7-biegową manualną skrzynią biegów. 270 koni mechanicznych i 310 funtów momentu obrotowego z tego silnika są dostarczane przez ulepszony system napędu na cztery koła z siedmioma trybami jazdy wybieranymi przez kierowcę, w tym trybem Rock Crawl.
Opcjonalnie dostępny jest 2,7-litrowy turbodoładowany silnik EcoBoost V6 w połączeniu z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów. Ta kombinacja oferuje łącznie 310 koni mechanicznych i 400 funtów-stopy momentu obrotowego. Dodanie pakietu uciągu skutkuje maksymalną zdolnością holowania 3500 funtów z wyborem silnika lub nadwozia
Dopasowanie Badlands to coś w rodzaju mieszanej torby, dzięki czemu kupujący Bronco może zachować stosunkowo proste rzeczy. Możesz go załadować z niemal każdą dostępną opcją oferowaną w retro SUV-ie Forda.
Wejdź do środka, a znajdziesz winylowe fotele klasy morskiej z gumową podłogą. Kabina jest wyposażona w korki spustowe i można ją spłukać po długim dniu wypełnionym kurzem lub błotem. Jeśli chcesz ulepszyć, nie ma problemu, skórzane fotele są opcjonalne.
Wróćmy jednak do głównego celu Badlands, czyli wypraw na nieutwardzone powierzchnie.
Standardowe wyposażenie obejmuje pełne płyty ślizgowe podwozia (w celu ochrony spodu ciężarówki), wytrzymały przedni zderzak i stalowy tylny zderzak, elektronicznie blokowany przedni i tylny mechanizm różnicowy, odłączanie przedniego drążka stabilizatora, 7 trybów wybieranych przez kierowcę GOAT (Goes Over Dowolny rodzaj terenu) i ustawienia zawieszenia dostępne wyłącznie w tej wersji.
Badlands jest dostępny w 11 kolorach nadwozia. Drzwi i dach są zdejmowane, a w zależności od wybranego formatu projektu możesz wybrać między miękkim dachem, dwoma twardymi wersjami lub kombinacją obu.
Dla kupujących 2-drzwiowe Badlands dostępne są dwa zdejmowane twarde blaty. Jeśli chcesz którykolwiek z nich, plus opcję zdejmowanego miękkiego blatu, oznacza to przejście do wersji 4-drzwiowej.
8-calowy ekran dotykowy z bezprzewodową kompatybilnością z Apple CarPlay, Android Auto i Amazon Alexa służy jako standardowy system informacyjno-rozrywkowy. Można go rozbudować do 12-calowego ekranu dotykowego z bardziej zaawansowanymi funkcjami sterowania głosowego i nawigacją typu pinch-to-zoom. Znajdujące się w ******** części składu Bronco, Badlands można wyposażyć we wszystkie główne pakiety opcji. Należą do nich Sasquatch Mid, High, Lux i dziwnie zatytułowany pakiet.
Dodatkowe funkcje zatykania błota obejmują Trail Turn Assist, który wykorzystuje wektorowanie momentu obrotowego, aby umożliwić niezwykle szybkie refleksy kierunkowe i szybkie zmiany kierunku, oraz Trail One-Pedal Drive. Dzięki temu kierowca może używać tylko pedału przyspieszenia podczas ekstremalnej jazdy w terenie. Zawsze, gdy pedał gazu nie jest wciśnięty, hamulce są aktywowane automatycznie, co pozwala kierowcy skupić się bardziej na ewentualnych przeszkodach przed nim.