Ulepszony Postprocessing V2.0 Mod
Ulepszony Postprocessing V2.0 Mod
Zrobiłem dla siebie przetwarzanie końcowe, mogę się z tobą podzielić.
Działa tylko w regionach ru, a mianowicie Taimyr. Nie będzie pracować w innych regionach, jeszcze ich nie dotknęła, ma własną atmosferę, mnie nie interesuje.
Instalacja jest prosta, skopiuj archiwum do katalogu gry C: Pliki programów Epickie gry SnowRunner en_us preload klienta paks z zamiennym plikiem initial.pak
1. Usunięta poranna mgła, wieczorna mgła, nocna mgła, mgła daleka i bliska oraz wolumetryczna zmniejszona, wolumetryczną można całkowicie odciąć w ustawieniach, to kwestia gustu.
2. Dni są podzielone na deszczowe i słoneczne, w słoneczne dni odległa mgła nieco się zmniejszyła, ale niewiele, w deszczowe dni nie zacząłem usuwać mgły.
3. Wykonane pod księżycem zmieniły nieco kolor i dodały jasności.
Wszystko, co zalecam używać z filtrami z NVIDIA Freestyle, co należy zrobić, aby włączyć filtr, włączyć program uruchamiający GeForce Experience, kliknąć ustawienia „sprzętu”, ogólne i zaznaczyć pole wyboru „Włącz funkcje eksperymentalne”, nie zapomnij zaktualizować najnowsze sterowniki karty graficznej. Wchodzimy do gry i wciskamy skróty klawiaturowe ALT + F4 i dodajemy filtry do twojego gustu i koloru, pokazujemy zrzut ekranu z tym, jak to skonfigurowałem, filtry nie zapewniają praktycznej wydajności, NVIDIA dobrze na tym działa.
Polecam wyłączenie promieni słonecznych w ustawieniach gry, są okropne, czy ich ręce jeszcze nie dotarły? W rzeczywistości gra jest piękna i nie ma w niej nic praktycznego do zmiany; dodano więcej ustawień, na przykład zakres renderowania mgły, i nie byłoby za to ceny.
Wersja 2:
Zrobiłem pełną obróbkę końcową dla wszystkich regionów, całkowicie wyłączyłem Bloom, teraz nie będzie mocnego białego podświetlenia ekranu, zalecam wyłączenie promieni słonecznych w ustawieniach gry. Zmniejszyłem dzień mgły, wieczór, poranek, noc, w deszczową pogodę nie dotknąłem go, wszystko jest w porządku.