M916A3 Truck V1.0.2 Mod
M916A3 Truck V1.0.2 Mod
To jest mod, którego używam prywatnie, ale pomyślałem, że upublicznię. Uważam, że M916A1 jest fajną ciężarówką z jednym z najkrótszych rozstawów osi w tej klasie, ale ze względu na tuning podstawowy nie uważam tej ciężarówki za zabawną ani bardzo przydatną. Inne ciężarówki mogą zrobić wszystko, co robi M916A1 i zrobić to lepiej. To jest moja próba poprawienia tego, aby ten samochód miał miejsce w stajni z innymi świetnymi ciężarówkami.
Kierowanie jest korygowane poprzez dostosowanie:
Szybkość sterowania i szybkość reakcji.
Maksymalny kąt skrętu jest zwiększony do 42 stopni.
Standardowa ciężarówka nie obejmuje przesunięcia przegubu kierowniczego, co jest niefortunne. Ten mod dodaje drobne przesunięcie przegubu kierownicy, które w połączeniu z kółkiem i innymi zmianami sprawia, że sterowanie jest znacznie lepsze.
Układ napędowy jest podzielony z podziałem tylnych osi. Przednia oś tylna jest zwykle odłączona i wchodzi w tryb AWD. AWD przełącza się z 4 × 6 na 6 × 6. Przednia oś tylna jest również lekko uniesiona względem przedniej i tylnej części. Ma to wpływ na zmniejszenie nieobciążonej trakcji na przedniej tylnej osi (pomyśl jak wywrotka z podniesionym dodatkowym zestawem środkowej osi). Zmniejsza to tendencję do gwałtownego podsterowności i pchania ciężarówki ze względu na krótki rozstaw osi. Ustawiłem zarówno AWD, jak i blokadę mechanizmu różnicowego jako możliwe do wyboru, i można je obsługiwać w niskim zakresie zablokowanym 4 × 6 lub zablokowanym 6 × 6 oraz w normalnym zakresie AWD 4 × 6 i 6 × 6. Niektóre pojazdy z Always-On AWD i blokadą mechanizmu różnicowego zabierają trochę radości z jazdy. Przełączanie własnej blokady awd / diff stanowi element wysiłku.
Środek ciężkości jest również przesunięty lekko do przodu i nieco w dół, aby zwiększyć ciężar na przednich kołach, co pomaga w przewidywaniu skrętu.
Przednią oś skrętną przesuwa się lekko do przodu, aby uzyskać lepszy kąt natarcia i nieco mniej nurkowania z brudem.
Niskie siodło jest przesuwane zarówno do tyłu, aby przeciwdziałać regulacji CG po załadowaniu, ale głównie w celu zapewnienia większego prześwitu podczas kręcenia, przyczepa o wysokim stopniu 5 jedynie nieznacznie obróci się o 90 stopni, chociaż trochę uderzy w węże. Płaskie i boksu 5's ładnie skręcają po 90.
Wysokie siodło jest przesuwane do przodu, aby umożliwić większą masę przyczepy na środkowej i przedniej osi.
Podstawowe zawieszenie jest nieco poprawione, bardziej tłumione, nieco bardziej miękkie i nieco większy zasięg kół.
Podwyższone zawieszenie jest nieco mocniejsze, z umiarkowanym tłumieniem i największym zakresem kół.
Dodano dodatkowe opcje opon z prawdziwego błota:
Dodano OHD-1 P16, podobnie jak Tayga.
Zarówno P16, jak i Tayga są zmodyfikowane, aby były spójne z resztą opon tej ciężarówki, co oznacza średnią masę i sztywność, wielu dodatków zapomina o dostosowaniu opon do ciężarówki. Zachowują się dokładnie tak, jak pozostałe podwójne opony, z tym wyjątkiem, że mają odpowiednie modyfikatory błota. Tayga są oczywiście najlepsze w błocie z najlepszym modyfikatorem.
Magazyn ma niewielki rozmiar, duży rozmiar to 50 ″. Większa opona jest możliwa, ale wtedy wygląda wizualnie dziwnie, szczególnie w przypadku chlapaczy. Ponadto nie sądzę, że M916A3 powinien zastąpić P12 lub P16.
Pojemność skokowa paliwa wzrosła nieznacznie do 280, chociaż sprawność silników pozostała niezmieniona, z wyjątkiem Westline V12, dostosowanej do innych etapów zużycia gazu silnikowego.
Niektórzy ludzie lubią swoje ciężarówki nieco przeładowane… lub naprawdę przeładowane. Aby to uwzględnić, dodałem Westline V12, chociaż naprawdę jest to niepotrzebne.
Na koniec dodałem stroboskopowy pasek światła przeciwmgielnego na dachu. Właściwie zostawiłem oba zestawy latarni i mgły… z latarnią klatkową możesz mieć 5 latarni na dachu, jeśli naprawdę chcesz, żeby haha była tak szeroka.