Toyota Land Cruiser 70 1984 v1.2.1 Mod
Toyota Land Cruiser 70 1984 v1.2.1 Mod
1.2 Naprawiono szybką wciągarkę z przodu – teraz działa poprawnie. Poprawiony zoom aparatu, gdy kierownica znajduje się na masce. Regulacja zawieszenia. Zaktualizowany dźwięk silnika. Stałe opóźnienie sygnału… Szerokie opony to kolejna opcja z węższym dopasowaniem. Tłumaczenie opisu samochodu na 3 języki. Duże koła nie są już montowane w standardowym zawieszeniu. Dodano terenową skrzynię biegów z łagodnym rozruchem, ale teraz będzie działać wolniej na niższych biegach.
Naprawiono szybką wyciągarkę z przodu – teraz działa poprawnie. Poprawiony zoom aparatu, gdy kierownica znajduje się na masce. Regulacja zawieszenia. Zaktualizowany dźwięk silnika. Stałe opóźnienie sygnału… Szerokie opcje opon z węższym dopasowaniem. Tłumaczenie opisu samochodu na 3 języki. Duże koła są teraz usuwane ze standardowego zawieszenia. Dodano skrzynię biegów do jazdy terenowej z płynnym startem, ale teraz będzie działać wolniej na niższych biegach.
W 1984 roku zadebiutowała nowa generacja legendarnych SUV-ów Toyoty Land Cruiser. Samochód otrzymał indeks „70”. W rzeczywistości Toyota Land Cruiser 70 jest wynikiem przestylizowania poprzedniej generacji modelu, aktualizacje dotyczą tylko designu. Zaktualizowany Land Cruiser był oferowany kupującym w dwóch wersjach nadwozia: 3- lub 5-drzwiowej. Były też pickupy i samochody dostawcze. Ze względu na wysoką niezawodność i prostotę obsługi Toyota Land Cruiser 70 cieszyła się dużą popularnością zarówno wśród osób prywatnych, jak i różnych organizacji. Istotnymi zaletami Land Cruisera 70, obok konkurentów w tej klasie, są wysokie zdolności terenowe w warunkach terenowych, komfort, bezpieczeństwo, niezawodność i niezawodność w działaniu.
SUV ma dość obszerny bagażnik, którego objętość wynosi około 800 litrów. Pozwoli to na przewóz ładunków ponadgabarytowych bez zbędnych problemów, co jest bardzo ważne przy modelu tej klasy. Toyota Land Cruiser 70 była wyposażona w jednostki napędowe benzynowe i wysokoprężne o pojemności 3,4 litra, 4,0 litra, 4,2 litra. Model został zagregowany z czterobiegową „automatyczną”. W 1988 roku przejęła ją nowa generacja SUV-ów. Skrzynia biegów – mechaniczna lub automatyczna w zależności od modyfikacji.
Samochody na rynek krajowy były wyposażone w silniki wysokoprężne o pojemności od 3,4 do 4,2 litra. Bazą był atmosferyczny silnik wysokoprężny 3B o mocy 98 KM, odziedziczony po 60 serii. Turbodoładowany 13B-T był mocniejszy, wytwarzał 120 KM i był ograniczony do ograniczonej liczby modyfikacji.
Od 1990 roku w Land Cruiserze zaczęto montować silniki 1PZ (3,5 litra) i 1HZ (4,2 litra). W 1990 roku pojawiło się sprężynowe zawieszenie przedniej osi, które uczyniło samochód bardziej komfortowym. Na rodzimy rynek japoński zaprzestano produkcji samochodu w 2004 roku. Nadal jest on produkowany na eksport, wyposażony w mechaniczną skrzynię biegów, wyciągarkę i fajkę.