Trail-Rod v1.0.0 Mod
Trail-Rod v1.0.0 Mod
To w pełni customowy, niepowtarzalny SUV z kompleksem tożsamości… a może?!
Trail-Rod może zrobić prawie wszystko, co pickup może nawet ciągnąć z przyczepą typu „gęsia szyja”, jeśli chcesz… ale bez oddzielnej skrzyni ładunkowej. Pamiętaj jednak, że jest to przede wszystkim platforma trail/crawler.
Ciężarówka rozpoczęła życie jako wojskowy pickup z 1967 roku, który nosi przydomek „Pięć-Ćwierć”. Manufaktura rymuje się z „Heep”. (Mówiąc zagadkami, aby ta konsola była przyjazna)
Jeśli widziałeś/jeździłeś moją modą Project 20-67, ta ciężarówka jest oparta na tej samej ciężarówce z 1967 roku, ale z zupełnie innym podejściem. Jedynymi panelami nadwozia wspólnymi dla dwóch modów są maska i część przednich błotników.
Encyklopedia oldschoolowego dostosowywania hot rodów została wrzucona do Trail-Rod. Został posiekany, ukierunkowany, szeroki, zaokrąglony, zwężony, z ogonem łódki, podskoczony, ogolony i wygładzony, aby nadać mu nowoczesny, ale klasyczny wygląd. Cała tylna połowa i wnętrze zostały wykonane od podstaw, co daje prawdziwy, jedyny w swoim rodzaju zwyczaj. Pomysł polegał na wyjęciu „pudełka” z oryginalnego projektu.
Podobnie jak w przypadku wszystkich moich ciężarówek, TrailRunner Spec Tunes/Suspension/Parts to idea, na której opierają się ciężarówki. Ten jest znacznie bardziej Crawler-Spec niż moje ostatnie kilka modów.
Trail-Rod ma nowe zawieszenie TrailRunner Maxx Crawler Spec i jak sama nazwa wskazuje, jest to topowa konfiguracja, w której praktyczność i realizm są poza drzwiami… ale z pewnością jest to świetna zabawa!
Jest też nowe zawieszenie TrailScout Spec, które jest nieco łagodniejsze.
Wskazówka dla profesjonalistów: Jeśli szukasz bardziej realistycznego / wymagającego doświadczenia w pełzaniu po skałach, użyj silnika Grocery Getter z jedną z 6 wyznaczonych opon terenowych. Trzy opcje Mud-Tire są bardzo lepkie i zapewniają dużą przyczepność na każdym terenie, ale mogą złapać krawędź przy dużej prędkości lub na ciasnych kamienistych szlakach.
Ta ciężarówka ma super miękkie zawieszenie, więc jest prawie bezwartościowa do holowania, chyba że używasz specjalnego zawieszenia holowniczego. Zaczepy mają wbudowaną dodatkową wagę. Do pakietu przyczepy z gęsią szyją [IR] dodano opcję standardowego zaczepu i gęsiej szyi. (Dzięki IR)
To jest w toku, więc po drodze nastąpią pewne zmiany.