Azov 64131 z Kolob 74760 Dźwięki silnika V1.0 Mod

Azov 64131 z Kolob 74760 Dźwięki silnika V1.0 Mod

Krok 1: Otwórz plik init.pak za pomocą WinRar (jeśli Winrar nie może otworzyć pliku .pak, kliknij prawym przyciskiem myszy plik .pak i przejdź do właściwości> Otwiera za pomocą i wybierz „WinRar”) -> (Domyślne położenie pliku C: Program FilesEpic GamesSnowRunneren_uspreloadpaksclient)

Krok 2: W WinRar przejdź do MediaClassesTrucks

Krok 3: Wyodrębnij pobrany plik do folderu pobierania

Krok 4: Otwórz nowe okno Eksploratora Windows i przejdź do pobranego pliku i przeciągnij go do winrar. Wyskakujące okienko poprosi cię o zrobienie czegoś.

Krok 5: Wybierz metodę kompresji: „Zapisz” i naciśnij „OK”.

Krok 6: Zamknij Winrar i rozpocznij grę!

Kooperacja:
Przycisk Subskrybuj:
Ten mod nie będzie działał w trybie COOP.

Podręcznik:
Ten mod działa w trybie COOP, ale mod działa po stronie klienta, co oznacza, że drugi gracz zobaczy Twój pojazd i będzie mógł z niego korzystać, ale usłyszy standardowe dźwięki silnika.

Credits:
1000100010

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Co to są SnowRunner mody

Czy jesteś ciekawy, jak działają SnowRunner Mods i czy możesz ulepszyć swoją grę SnowRunner? Tak więc plik modów SnowRunner to dodatkowe funkcje, mapy, pojazdy, skórki itp., Które poprawiają grę dzięki niewidocznym opcjom w grze. SnowRunner mod to najlepszy wybór, gdy czujesz, że utkniesz lub znudzi ci się podstawowa gra. Możesz pobrać SnowRunner, aby zaktualizować grę i stworzyć własną wersję gry. Mamy najlepsze Snowrunner mods i najlepsze SnowRunner mods na PC, Mac, Xbox lub PS4. Wystarczy przejrzeć kategorie modów, wybrać potrzebny mod dla SnowRunnera i zainstalować mod w SnowRunner. Co więcej, wszystkie SnowRunner mods są bezpłatne i zapraszamy do pobrania dowolnej liczby modów. W ten sposób nasza społeczność SnowRunner stworzyła największą bazę modów dla tej gry.






Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *