Snowrunner – Blog silnika i grafiki

Snowrunner – Blog silnika i grafiki

Usiądź za kierownicą, SnowRunners, jest jeszcze do zrobienia!

Dzisiaj mówimy o ulepszeniach wizualnych w SnowRunner! W trakcie rozwoju zespół zaktualizował praktycznie każdy aspekt wizualny gry.

Naszym pierwszym celem było powiększenie i ulepszenie terenu w SnowRunner. Przede wszystkim zwiększyliśmy maksymalny obszar mapy do 2×2 kilometrów, które były ograniczone do 1×1 na mapach MR, jednocześnie poprawiając rozdzielczość siatki terenu. Znacząco zwiększyliśmy także odległość widzenia i dodaliśmy obiekty dalekosiężne, aby poprawić poczucie wielkości mapy.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Ale wciąż widzieliśmy dużo miejsca na ulepszenia – zwiększyliśmy liczbę warstw tekstury terenu z 2 do 4 i dodaliśmy specjalną warstwę śniegu, w której połączyliśmy 4 dodatkowe normalne mapy, aby stworzyć świetnie wyglądającą powierzchnię śniegu. Nowy specjalny moduł do cieniowania śniegu pomógł poprawić ogólny wygląd powierzchni śniegu, uzupełniając ulepszenia i dodatki do silnika fizyki, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia podczas jazdy po śniegu.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Jedna z największych poprawek wizualnych w SnowRunner pojawiła się wraz z wprowadzeniem renderowania fizycznego. Wszystkie zasoby w grze zostały utworzone przy użyciu materiałów PBR, więc wszystkie shadery materiałów zostały ponownie zaimplementowane, a zakresy oświetlenia zostały dostosowane tak, aby działały dobrze w modelu PBR. Dodano również poprawny efekt HDR z filmowym mapowaniem tonów i nowoczesny rozkwit, aby dobrze współpracować z rozszerzonymi zakresami oświetlenia i materiałami PBR.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Jak zapewne pamiętasz z poprzedniej gry, tylko pojazdy miały dynamiczne cienie, podczas gdy wszystkie inne obiekty korzystały z cieni opartych na lightmapach. W SnowRunner wprowadziliśmy cienie mapowania cieni dla wszystkich obiektów wokół kamery.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Właściwe wygładzanie krawędzi jest obecnie uważane za standard dla każdej gry AAA. Wcześniej seria zawierała szybki przybliżony filtr antyaliasingu (FXAA), który będąc efektem końcowym, nie jest w stanie usunąć migotania w ruchu, co jest szczególnie widoczne na liściach. Wdrożyliśmy czasowe wygładzanie krawędzi (TAA), aby zapewnić graczom płynne i stabilne obrazy bez poszarpanych krawędzi. Aby zwalczyć rozmycie, które jest nieodłączne dla wszystkich algorytmów TAA, dodaliśmy Adaptacyjne wyostrzanie kontrastu z pakietu FidelityFX firmy AMD. Dla graczy z potężnymi komputerami PC, którzy preferują surową, ostrą grafikę, zastosowano także wielopróbkowy antyaliasing (MSAA). FXAA jest nadal dostępny i można go teraz używać w połączeniu z TAA lub MSAA.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

W pierwszej grze efekty atmosferyczne odegrały dużą rolę w zapewnieniu odpowiedniego nastroju w grze. Uznając znaczenie pogody w grze, wdrożyliśmy nowy system pogodowy, ulepszyliśmy skyboksy, dodaliśmy chmury i szyby, poprawiliśmy efekty deszczu, a także dodaliśmy śnieg.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Aby obsługiwać duże poziomy gęstą roślinnością, zaktualizowaliśmy nasz system renderowania roślinności, zaktualizowaliśmy poziom szczegółowości (LOD) dla drzew i traw oraz wprowadziliśmy zaawansowane billboardy, które wyglądają nie do odróżnienia od prawdziwych drzew z bardzo bliskiej odległości. Zmieniliśmy wszystkie zasoby roślinności w grze, aby skorzystać z nowego systemu cieniowania i renderowania roślinności.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Wprowadzono także kilka zmian technicznych dotyczących konsol i komputerów. Wdrożyliśmy strumieniowanie tekstur w celu obsługi tekstur o wysokiej rozdzielczości (do 4k). Na konsolach dodaliśmy algorytm dynamicznej skali rozdzielczości w celu zrównoważenia obciążenia GPU z rozdzielczością renderowania.

Mamy nadzieję, że nurkowanie w silniku SnowRunner było dla Ciebie interesujące i że cieszysz się ze wszystkich ulepszeń, które wprowadziliśmy w trakcie gry! Do zobaczenia wkrótce na pustyni 28 kwietnia!

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

 

 

 

Credits:
Snowrunner

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Co to są SnowRunner mody

Czy jesteś ciekawy, jak działają SnowRunner Mods i czy możesz ulepszyć swoją grę SnowRunner? Tak więc plik modów SnowRunner to dodatkowe funkcje, mapy, pojazdy, skórki itp., Które poprawiają grę dzięki niewidocznym opcjom w grze. SnowRunner mod to najlepszy wybór, gdy czujesz, że utkniesz lub znudzi ci się podstawowa gra. Możesz pobrać SnowRunner, aby zaktualizować grę i stworzyć własną wersję gry. Mamy najlepsze Snowrunner mods i najlepsze SnowRunner mods na PC, Mac, Xbox lub PS4. Wystarczy przejrzeć kategorie modów, wybrać potrzebny mod dla SnowRunnera i zainstalować mod w SnowRunner. Co więcej, wszystkie SnowRunner mods są bezpłatne i zapraszamy do pobrania dowolnej liczby modów. W ten sposób nasza społeczność SnowRunner stworzyła największą bazę modów dla tej gry.




Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *