Snowrunner – Blog silnika i grafiki

Snowrunner – Blog silnika i grafiki

Usiądź za kierownicą, SnowRunners, jest jeszcze do zrobienia!

Dzisiaj mówimy o ulepszeniach wizualnych w SnowRunner! W trakcie rozwoju zespół zaktualizował praktycznie każdy aspekt wizualny gry.

Naszym pierwszym celem było powiększenie i ulepszenie terenu w SnowRunner. Przede wszystkim zwiększyliśmy maksymalny obszar mapy do 2×2 kilometrów, które były ograniczone do 1×1 na mapach MR, jednocześnie poprawiając rozdzielczość siatki terenu. Znacząco zwiększyliśmy także odległość widzenia i dodaliśmy obiekty dalekosiężne, aby poprawić poczucie wielkości mapy.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Ale wciąż widzieliśmy dużo miejsca na ulepszenia – zwiększyliśmy liczbę warstw tekstury terenu z 2 do 4 i dodaliśmy specjalną warstwę śniegu, w której połączyliśmy 4 dodatkowe normalne mapy, aby stworzyć świetnie wyglądającą powierzchnię śniegu. Nowy specjalny moduł do cieniowania śniegu pomógł poprawić ogólny wygląd powierzchni śniegu, uzupełniając ulepszenia i dodatki do silnika fizyki, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia podczas jazdy po śniegu.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Jedna z największych poprawek wizualnych w SnowRunner pojawiła się wraz z wprowadzeniem renderowania fizycznego. Wszystkie zasoby w grze zostały utworzone przy użyciu materiałów PBR, więc wszystkie shadery materiałów zostały ponownie zaimplementowane, a zakresy oświetlenia zostały dostosowane tak, aby działały dobrze w modelu PBR. Dodano również poprawny efekt HDR z filmowym mapowaniem tonów i nowoczesny rozkwit, aby dobrze współpracować z rozszerzonymi zakresami oświetlenia i materiałami PBR.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Jak zapewne pamiętasz z poprzedniej gry, tylko pojazdy miały dynamiczne cienie, podczas gdy wszystkie inne obiekty korzystały z cieni opartych na lightmapach. W SnowRunner wprowadziliśmy cienie mapowania cieni dla wszystkich obiektów wokół kamery.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Właściwe wygładzanie krawędzi jest obecnie uważane za standard dla każdej gry AAA. Wcześniej seria zawierała szybki przybliżony filtr antyaliasingu (FXAA), który będąc efektem końcowym, nie jest w stanie usunąć migotania w ruchu, co jest szczególnie widoczne na liściach. Wdrożyliśmy czasowe wygładzanie krawędzi (TAA), aby zapewnić graczom płynne i stabilne obrazy bez poszarpanych krawędzi. Aby zwalczyć rozmycie, które jest nieodłączne dla wszystkich algorytmów TAA, dodaliśmy Adaptacyjne wyostrzanie kontrastu z pakietu FidelityFX firmy AMD. Dla graczy z potężnymi komputerami PC, którzy preferują surową, ostrą grafikę, zastosowano także wielopróbkowy antyaliasing (MSAA). FXAA jest nadal dostępny i można go teraz używać w połączeniu z TAA lub MSAA.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

W pierwszej grze efekty atmosferyczne odegrały dużą rolę w zapewnieniu odpowiedniego nastroju w grze. Uznając znaczenie pogody w grze, wdrożyliśmy nowy system pogodowy, ulepszyliśmy skyboksy, dodaliśmy chmury i szyby, poprawiliśmy efekty deszczu, a także dodaliśmy śnieg.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Aby obsługiwać duże poziomy gęstą roślinnością, zaktualizowaliśmy nasz system renderowania roślinności, zaktualizowaliśmy poziom szczegółowości (LOD) dla drzew i traw oraz wprowadziliśmy zaawansowane billboardy, które wyglądają nie do odróżnienia od prawdziwych drzew z bardzo bliskiej odległości. Zmieniliśmy wszystkie zasoby roślinności w grze, aby skorzystać z nowego systemu cieniowania i renderowania roślinności.

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

Wprowadzono także kilka zmian technicznych dotyczących konsol i komputerów. Wdrożyliśmy strumieniowanie tekstur w celu obsługi tekstur o wysokiej rozdzielczości (do 4k). Na konsolach dodaliśmy algorytm dynamicznej skali rozdzielczości w celu zrównoważenia obciążenia GPU z rozdzielczością renderowania.

Mamy nadzieję, że nurkowanie w silniku SnowRunner było dla Ciebie interesujące i że cieszysz się ze wszystkich ulepszeń, które wprowadziliśmy w trakcie gry! Do zobaczenia wkrótce na pustyni 28 kwietnia!

Snowrunner - Blog silnika i grafiki

 

 

 

Credits:
Snowrunner

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Co to są SnowRunner mody

Czy jesteś ciekawy, jak działają SnowRunner Mods i czy możesz ulepszyć swoją grę SnowRunner? Tak więc plik modów SnowRunner to dodatkowe funkcje, mapy, pojazdy, skórki itp., Które poprawiają grę dzięki niewidocznym opcjom w grze. SnowRunner mod to najlepszy wybór, gdy czujesz, że utkniesz lub znudzi ci się podstawowa gra. Możesz pobrać SnowRunner, aby zaktualizować grę i stworzyć własną wersję gry. Mamy najlepsze Snowrunner mods i najlepsze SnowRunner mods na PC, Mac, Xbox lub PS4. Wystarczy przejrzeć kategorie modów, wybrać potrzebny mod dla SnowRunnera i zainstalować mod w SnowRunner. Co więcej, wszystkie SnowRunner mods są bezpłatne i zapraszamy do pobrania dowolnej liczby modów. W ten sposób nasza społeczność SnowRunner stworzyła największą bazę modów dla tej gry.




Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *